Heksenketel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hans - WaarBenJij.nu Heksenketel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hans - WaarBenJij.nu

Heksenketel

Door: Hansasia

Blijf op de hoogte en volg Hans

14 Februari 2017 | Thailand, Bangkok

Altijd weer een hele onderneming: 12 uur vliegen, jetlag, van -5 naar 32 en meer, een vliegtuig als een flatgebouw ( de airbus a380 twee etages met 853 stoelen in rijen van 10 en halfgesluierde stewardessen) hoe krijgen ze het de lucht in. En dan ben ik in de mierenhoop Bangkok. Nu nog naar de heksenketel khaosan road ( backpackerstreet) altijd weer leuk om je mengen in die gekkigheid. Zijn er nog trending topics?
Een jongen verkoopt een vierkant uitschuifbaar doosje met een vergrootglas. Aan de zijkant je smartphone erin, videootje en je hebt tv-beleving met 3D-effect. Kost twee keer niks, je drukt het in elkaar en stopt het in je zak of tas. Grappig. Maar waar ik me altijd over verbaas is het extreme waar mensen naar op zoek zijn.
Hier drink je niet uit glazen maar uit buckets. Een emmertje bier maar ook wodka. Op lopende billboards wordt het aanbevolen. En dan nemen we er een portie lachgas bij.de ballon loopt leeg in je mond. Een roes, hallucinerend resultaat. De wereld wordt even een draaimolen. En dan zoek je een plekje op 1 van de terrassen waar het geluid de glazen bijna doet breken. En mocht je dan honger from all that stuff dan koop je gefrituurde schorpioen aan een stokje. Yes! Ik kan de verleiding prima weerstaan en koop een bakje padthai met garnalen. Het is tijd om m,n mandje in te
duiken. We zijn erweer!

  • 14 Februari 2017 - 15:08

    Monique :

    Wat een verassing oompje weer ff met de noorderzon vertrokken. Nou ga je weer volgen wens je veel plezier!wacht je volgende reisverslag weer af.
    Lfs je nichtje xx

  • 14 Februari 2017 - 17:25

    Marga:

    Hu

  • 14 Februari 2017 - 17:35

    Marga:

    Schrijf ik een heel verhaal, zie ik het niet terug

  • 14 Februari 2017 - 21:07

    Marga:

    laat me even weten of je mijn reacties ontvangt.

  • 14 Februari 2017 - 22:17

    Susanne:

    Fijn om mee te lezen en dat je geniet!! Hele fijne reis en geniet!
    Neem jij ook buckets met bier?? Nee toch? Veel liefs S

  • 14 Februari 2017 - 23:00

    Marga:

    Laptop - iPad internet problemen, nu de korte versie.... .
    Heerlijke verhalen weer, kijk uit naar de volgende! Fijne reis en geniet.

  • 14 Februari 2017 - 23:02

    Natalie:

    Hoi pap, leuk te lezen. Doe voorzichtig en geniet!
    Xxx van ons allemaal

  • 15 Februari 2017 - 00:37

    József:

    Hi Hans, Dat ze daar ook buckets wodka hebben, is verrassend. Hoe dan ook, jij bent benijdenswaardig. Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Ik hou enorm van reizen, on the road, mensen ontmoeten, natuur, culturen maar kan ook zeer de stilte waarderen. Azie werkt als een warme deken, letterlijk en figuurlijk. De mensen zijn meestal aanstekelijk prettig in de omgang. En dat terwijl ze het vaak, naar onze begrippen, materieel slecht hebben. Nee dus. Het gaat in het leven om iets anders, wat bij je van binnen zit, groeit, vorm krijgt, wat je moet koesteren. Het is blijheid, positief ingesteld zijn, openminded, primair optimistisch gericht. Ik kan daar nog heel veel van leren. Misschien is azie daarom voor mij een prachtig werelddeel waar ik nog veel hoop rond te reizen.

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 22990

Voorgaande reizen:

18 Maart 2019 - 17 April 2019

Myanmar,thailand,indonesie

18 Maart 2019 - 17 April 2019

Myanmar,thailand,indonesie

07 Februari 2017 - 07 Maart 2017

Thailandlaoscambodjavietnam

07 Januari 2014 - 30 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: